26 Nisan 2015 Pazar

LEOPARD BAG



İçimdeki ASLAN beni leopara yönetiyor sanırım başka açıklaması yok. Hayır diyemiyorum alıyor dolduruyorum animal print ürünlerle evi. 


 Kombinimde tamamen çantamla uyumlu olmaya çalıştım. Çanta kenarlarında kahverengi ağırlıklı olmasına rağmen iç kısmında siyah tonlamalar olduğu için siyah parçalar göze batmadığını düşünüyorum. 


Bu botları suni deri olduğu için çok düşündüm ama iyi ki almışım bütün sonbahar-kış her şey ile uyumlu kullanabildim. 


Deri mont ile pelerin giymeyi sevdiğimi söylemiştim ama artık tek deri mont giymek istiyorum. Bu arada hala hasta olduğum için kışlıklar ile kolay vedalaşamayacağım. Resmen öksürük peşimi bırakmıyor.


Ben ve grafiti sevgim bitmez bitemez. Bu grafitiyi çok sevdim. Bazen garifti blogu yapıyorum gibi geliyor. 



Pelerin : MANGO

Tayt : ZARA

Deri Mont : : ZARA

Bot : MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder