6 Mayıs 2015 Çarşamba


LEATHER VEST 




Bahar geldi gelmedi geliyor derken havalar biraz daha ısındı. (Tabi benim için yeterince değil). Baharla ilk aklıma gelenler çizgili parçalar ceket, pantolon, etek bluz vb. Üzerimdeki penyeyi geçen sana almıştım. Bir çok kombinimde kullandım. Bu sezonda vazgeçilmezlerimden olacak.


 Çizgili parça kullanınca yanında bir kırmızı olması gerekiyor o kırmızı da kombin bütününü bozmayacak bileklik. 


Üzerimdeki kot aslında yırtık değildi bu işlemi annem yaptı. İstediğim şekilde ne yazık ki ripped kot bulamamıştım. Annemin yardımı ile bu eksikliğimi de tamamladım.


Deri yelek çok aradım ama istediğim gibi bulamadım. Üzerimdeki yelek isteklerime bir nebze tatmin ettiği için neden olmasın dedim.


Ayağımdaki bootielere gelirsek burnu açıklara ön yargılıydım ama bunları görünce dayanamadım. Ön tarafındaki bacıkların tarzından dolayı beni al beni al dediklerinde aklımda kalacağına dolabımda kalsın dedim ve aldım. 


YELEK : MANGO

JEANS : ZARA

PENYE : MORHIPO

AYAKKABI : ZARA

BİLEKLİK : MANGO

ÇANTA : MARC JACOBS


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder