20 Nisan 2015 Pazartesi

GRİ VE TONLARI



Kürklerimize veda etme zamanı gelmeye başladı. Çok sevmeme rağmen ben güneşle beslenen biriyim hemen vazgeçebilirim. Gri ve gümüş tonlar ağırlıkta bir kombin tabi en sevdiğim konu bir parça patlayacak bu sefer bu hakkımı ayakkabıdan kullandım.  Ayakkabılarımdan bahsetmeyi en sona bıraktım.


Skinny jeansleri seviyorum ama iki sezondur boyfriend jeanslerden vazgeçemedim. Kendimi daha iyi hissediyorum açıkcası bu hissi tarif etmem zor ama kısaca daha güzel ve kendimden emin diyebilirim.  Bu aralar mom jeanslere daha takıntılıyım göbek olayım azalınca daha yüksek belli jeanslere yönelmeye başladım diyebilirim. 


Şapkalara her zaman bayılıyorum. İçimde derinlerde her zaman söylerim atanamayan Rapçı kişiliğim var. Açıkcası giyiminde bunu yansıtmayı seviyorum. 


Veee ayakkabılarım sneakers giymeyi daha önce pek sevmediğimi topuklulardan vazgeçemediğim belirtmiştim. Hafta sonu hafta içi biz kadınlara özel bebekleri giymekten çok zevk alıyorum. Bilmiyorum bu aralar sneakersların güzellikleri renkleri beni biraz rahatlığa alıştırdı. Mesela ayağımdaki Air Maxlar kesinlikle yeni aşklarım dan biridir. Bu rahatlığa alışmam tabi topuklu bebeklerden beni uzaklaştırdı. Of yazda geliyor eskisi kadar rahat yürüyemediğimi itiraf edebilirim. 

Her zaman söylediğim gibi topuklu ayakkabılardan vazgeçersen o senden anında vazgeçer. 



Kürk : MANGO

Jeans : ZARA

Sweatshirt : ZARA

Şapka : ADIDAS

Çanta : MARC JACOBS

Ayakkabı : NIKE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder