3 Mart 2015 Salı

RED LEATHER COAT


Deri montu alıp almama konusunda çok tereddüt yaşadım. Alama konusunda tam emin olmuştum stoklarda bitti. Neyse ki son anda buldum.  Baharda en favori parçalarımdan biri olacak eminim.


Boyfriend jeans sevdamı mom jeans modeli ile ara verdim. 
Model olarak daha yüksek bel. Bu tarz jeans de kendimi daha iyi hissediyorum neden açıkçası hiçbir fikrim yok. 


Botlarım ilk görüşte aşk tam benim tarzım diyebilirim. Animal print, yüksek topuk ve burnu sivri daha ne isteyebilirim ki. Leoparda çok var ama bu desende pek yok. Siz ne diye adlandırıyorsunuz bilmiyorum ben dalmaçyalı diyorum.


Renklere gelelim. Kırmızı, siyah-beyaz (kazayağı yada dalmaçyalı desen) ve mavi tonları üçlüyü birlikte kombinlemeyi seviyorum.


Deri Mont : MANGO

Jeans : ZARA

Bot : MANGO

Şal : MANGO


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder