16 Mart 2015 Pazartesi

FUR IS NOT




Kombinden önce arka planımda ki graffitinin güzelliğini görmenizi istedim. Graffiti hayranlığımı büyük olasılıkla fark etmişsinizdir. Genelde kombinlerimin arka planını renklendiriyorlar. 



Hadi kombine geçelim. Ne bulduysan giymişsin dediğinizi duyar gibiyim.
Evet aynen öyle kalın kabanlardan sıkıldım. Bende üst üste giydim.


Kürküm tabiki SAHTE. Aslan burcu olduğumdan mı bilmiyorum kürke deriye hayır diyemiyorum. Babamda aslan burcu oda öyle baba kürk aldım dediğim zaman çok beğeniyor :).
Geçtiğimiz sezon kürkler her markada vardı bolca aldık itiraf edin. Kürkler genelde kısa olduğundan pek ısıtmıyor. Kazaklarla barışma nedenim kürk sevdam. 


Dediğim gibi kazaklarla pek aram yoktur. Geçtiğimiz kış sezonunda biraz aramızı düzelttik gibi diye bilirim. Üzerimdeki kazağın alt tarafı yırtmaçlı gördüğünüz deri detay benim aslında eteğim. Üst üste ne bulduysam giydim demiştim şaka değildi anlayacağınız üzere.


KÜRK : ZARA

KAZAK : ZARA

ETEK : H&M

TAYT : ZARA

AYAKKABI : TOPSHOP

ÇANTA : NINE WEST

1 yorum:

  1. Nice sweater :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    MARIA V.

    YanıtlaSil