24 Mart 2015 Salı

HIRKA





2006-2011 senelerinde çılgınlar gibi yurt dışındaki alışveriş sitelerine dadanmıştım. O zamanlar Türkiye'de pek alışveriş sitesi yoktu. Kendime hakim olamıyordum. Korece ve Çince bile copy-paste yaparak alışveriş yapmaya başlamıştım. Online satıcıları bulmak için gecem gündüzüme karışmış açık arttırım ile satış yapanlar için saat kurup gece kalkıyordum. Özellikle Kore'den aldığım ürünlerin kalitesi benim için tartışılmazdı. Bayram ve yılbaşı tatillerinde gelen koliler mutluluk kaynağımdı diye bilirim. Gümrük mevzuatında yapılan değişiklikle aldığım ürünler gelmeyince bir durma zamanı geldi benim için. Senede 5 paket sınırlaması gelmişti güncel durumla ilgili hiç fikrim yok BİLMEKTE İSTEMİYORUM :).


Bu konuya neden girdiğimi söylemek gerekirse üzerimdeki hırkayı o çılgınlık dönemimde Victoria's Secret'tan almıştım. O dönemlerde Victoria's Secret'nın sitesinden en çok Türklerin alışveriş yaptığını duymuştum ne kadar doğru hiçbir fikrim yok. Her hafta Victoria's Secret'tan paketim geliyordu. Dünya parmağım ucunda sadece ne istediğimi hayal ediyor sonra alıyordum. Bu konuyu bu kadar detaylı anlatmam içimdeki burukluktandır :(. 


Kombinimi aslında hırka kemerindeki renklere göre tamamlamaya çalıştım. Belki içime giydiğim penye siyah olabilirdi ama beyaz rengi tercih ettim. Botlarıma bayılıyorum inanır mısınız bu bottan bende 3 adet var eskidikçe diğerlerine sıra gelecek :).





TAYT : ZARA

ÇANTA : MANGO

KABAN : PARK BRAVO

BOT : NINE WEST

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder