20 Kasım 2016 Pazar


OKTOBERFEST

Oktoberfest'e sadece bira sevenler mi gitsin diye sorarsanız cevabım kesinlikle hayır.
Ben o masalsı dünya için gittim açıkçası zaten birayı bırakın alkol ile pek aram yok 1 tane sarhoş olmam için yeterli ondan festivalde bir bardak bile bitirmedim hahaha
Festival alanına giriş bildiğiniz üzere ücretsiz. Sadece çanta olayına takılıyorlar ufak çantalara izin var fakat büyük çantaları kesinlikle içeri almıyorlar. Ufak bir ücret karşılığı çantayı bırakabileceğiniz yerler bulunuyor. Bu konuyu çok araştırdım beni en çok geren konuydu çünkü kafaya takmıştım festivale gitme amacım dirndl giymekti bunu gerçekleştiremezsem kesinlikle festival benim için hüsran olacaktı. Cumartesi Münih'teydim fakat mağazalar kapalı olduğu için bir türlü dirndl bulamadım tek umudum festival alanıydı. Günlük kıyafetle festival alanına gittim. Girişimci Türk kardeşlerimizin yardımı ile hayalime kavuştum diyebilirim. Tam istediğim dirndl değildi ama inanın bulabildiğinin en iyisiydi. Pazartesi bütün mağazaların açıldığından gördüğüm dirndller harikaydı. 
Festival alanında genelde herkes yöresel kıyafetler giymişti. Zaten festival zamanında sadece festival alanında değil bütün Münih yöresel kıyafetler giymiş insanlarla dolu. Günlük hayatta işe giderken herkes renk renk yöresel kıyafetler içinde. Tam bir renk cümbüşü bunu görmek için bile gidilebilir.
Kıyafetime çok özendiğim için Münih'e gelmeden önce renk renk çiçeklerden oluşan saç aksesuarları aldım. Kolyeyi ise festival alanında buldum.

ELBİSE :  FESTİVAL ALANI

SAÇ AKSESUARI: H&M

AYAKKABI : ZARA

KOLYE : FESTİVAL ALANI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder