22 Aralık 2014 Pazartesi


SİYAHA SİYAH VE SİYAHA ALTIN 



Soğuklarda renkli giyinmeyi pek sevmiyorum. Soğuk demek siyah demek deri demek kürk demek benim için.  Aslanız zaafımız var. Özellikle tek renk kombinlerim de her zaman bir ışıltı olmalı. 


Kaban giymekten nefret ettiğim için üst üstte giyindiğim bir kombin diyebiliriz. Deri tayt, şifon bluz ve yelekten oluşan bu kombin de çıkış noktam yeleğin düğmeleri. 


Siyahın aralarına altın ışıltılar yerleştirmeye çalıştım. Kabanımda, yeleğimde ve botumdaki düğmelerin uyumu açıkçası çok hoşuma gitti. 


Takılarım da sadece siyah ve altın.


Botlarım; bu botların hastasıyım. Geçen sezon Nine West'den aldığım bu botları bütün sezon açımasızca canını çıkara çıkara giydim. Yetmedi bu sezonda vazgeçmeden başka botum yok gibi devamlı giyiyorum. Bu sezonda kahverengini buldum. Siyaha boyanması için Nine West'te verdim. İkinciye hata üçüncüye bile almaya razıyım.



Bazı takıntılarım vardır bir şeyi sevdim zaman kolay kolay kopamam. Aynı ürünün renklerini de elimden geldiğince alırım. 


Yelek : ZARA


Tayt : ZARA

Bluz : KOTON

Ayakkabı : NINE WEST

Çanta : MARC JACOBS

Saat : GUESS

Bileklikler : MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder