12 Kasım 2014 Çarşamba

RIPPED JEANS





Uzun süredir istediğim gibi skinny siyah jeans bulamıyordum. Nasıl bulamazsın dediğinizi duyar gibiyim. BULAMADIM BULAMADIM.
Bir çok markada var fakat tayt gibi saracak kadar dar ve çok siyah değilde biraz tonlama olsun istiyordum.


Zara'nın mobil uygulamasında istediğim gibi bir jeans buldum. Zara bu uygulama  ile hayat kurtarıyor. Hangi beden hangi mağazasında bulmak o kadar kolay ki. Bazen uygulamada var gözüken ürün mağazada olmuyor. Bu durum düş kırıklılığı ama ben uygulamadan kaynaklanan sorun değilde mağazanın tek kalan ürünleri depoya kaldırdığı için ürüne ulaşamadığımızı düşünüyorum. 


 Bu kot tek kalmıştı ve iki gittiğim mağazada da yok yok cevabını almaktan sıkılmıştım. Ben vazgeçtim mi? Tabi ki HAYIR. Benzer ürünler geldiği dönemde tekrardan Cevahir'de reyonda idi.  
Tek yapmam gereken bir makas atmaktı. Bu işlemi de Annecim yerine getirdi. 



Üzerimdeki hırkayı ne zaman aldığım konusunda hiç bir fikrim yok uzun zamandır dolabımdaydı. bu sene uzun bol hırkalar gündeme geldiği için bir şans daha verdim kendilerine. Verilen şansı iyi kullandığını düşünüyorum. Dümdüz bir sokak kombini her zaman ki gibi ayakkabılar ile sıradanlıktan kurtardım.



Jeans : ZARA

Hırka : MANGO

Bluz : MANGO

Ayakkabı : ZARA

Çanta : MARC JACOBS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder