4 Ekim 2014 Cumartesi

FESTİVAL







Çoğunuz Pharell Williams'ı Happy şarkısı sevdiniz ama ben Pharell Williams'a olan hayranlığım N.E.R.D. grubu ile başladı. Özellikle She Wants Move şarkısını dinlemenizi tavsiye ederim klipte olağanüstü. 



Türkiye'ye geleceğini hiçbir şekilde hayal bile edemezdim. Gnctrkcll hayalimi gerçekleştirdi ve PHARELL WILLIAMS Türkiye'ye geldi. Bir sonraki adım She Wants Move canlı söylemesiydi evet oda gerçekleşti başka bir şeye gerek yokken daha önce dinlemediğim Rita Ora'yı da evet buda iyimiş dememe neden olan harika bir festivaldi. 


Festival kombinime gelirsek inanın 1837399 defa kombin yaptım o gün için bunun tek nedeni havanın gün içinde devamlı değişmesiydi. Bir an yağmur çizmesi bile aklımdan geçti ki son kararım kesinlikle uygundu. 


Bu arada o gün tam bir festival günümdü öncesinde  yarım saat kadar GRAFFITI FESTIVAL'ine katıldım. Eğer Gnctrkcll festivali olmasa kesinlikle orada da güzel bir gün geçirirdim. Bir sonrakini kaçırmayın derim.



Biz tekrardan kombinime dönelim biraz haki ve kamuflaj ağırlıklı kombinimi kırmızı çanta ile hareketlendirdim. Kırmızı ile haki rengin uyumlu olduğunu düşünüyorum.


Bu arada şapkama bayılıyorum kendilerini çok aradım kopamıyorum. 


Şort : LEVIS

Gömlek : ZARA

Penye : ZARA

Çanta : ZARA

Bot : MANGO

Bileklikler :  PIECES

Şapka : ADIDAS






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder