2 Ağustos 2014 Cumartesi

KÜÇÜK ARKADAŞIM


Bu graffitiyi gördüğüm anda tek başınaydım. Fotoğrafı mı çekmesi için etrafıma bakılmaya başladım. Sonuç tabi ki buldum üzgünüm ki adını şuan hatırlamadığım 6 yaşında bir erkek çocuğu. İlk başta hayır dedi ama ısrarlarım sonucunda dayanamadı. Genelde fotoğraflarımda doğal gözükmek için gülümsemem fakat küçük arkadaşımın karşısında kendi mi gülmemek için zor tuttum. Ve sonuç küçük arkadaşımın çektiği fotoğraflarla karşınızdayım.


Kotumun modeli boyfriend jeans. Bu sıcaklarda kesinlikle çok rahat fiziğime skinny model kotlar daha uygun olmasına rağmen boyfriend modelden vazgeçemiyorum. Tercih etme nedenim kesinlikle daha rahat olduğundan değil nedense daha çok yakıştırıyorum kendime.


Kotum daha salaş bir tercih olduğu için bluzimi daha dar kesim peplum tarzı seçtim. Gün boyunca yürüyeceğim için rahat bir ayakkabı seçmem gerekiyordu bunu göz önünde bulundurarak dolgu topuklara evet dedim. Çantamı kırmızı seçerek ön plana çıkardım.


Bluz : ZARA

Kot : ZARA

Ayakkabı : NINE WEST

Çanta : MANGO

Küpe : H&M

1 yorum:

  1. Nice casual look,
    i like the background on your photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil