25 Haziran 2014 Çarşamba

CİDDİYETSİZLİK 



İş hayatı ile ceket giymeye başladım diye bilirim. Hatta ayakkabıdan sonra en çok ceketim vardır.
Çalıştığım sektör nedeni ile çoğunlukla takım giyiniyorum. 


Tabi renk konusunda da sıkıntılar var. Siyah, beyaz, lacivert etc. ve tonları olarak kısıtlı. Mesela bu takımla işe gitsem sektörde devrim yapmış olurum.Sektör buna hazır değil. 


Daha ilgimi çekmeyen ceketleri çok parça ile şık bir şekilde kombin yapabileceğimi fark ettikçe renge takılmadan fuşya, turuncu, yeşil vb tonlarını da günlük kombinler de kullanmaya başladım.



 Bu takımı da genelde ayrı ayrı parçalarla kullanıyorum. İlk defa bu şekilde takım olarak giydim. Aslında çizgimin biraz daha dışına çıkıp turuncu stiletto ile kombinleyecektim (daha sonraki zamanda neden olmasın) sonra daha şık olacağını düşündüğüm için kararımı değiştirdim.



Takım : ZARA

BLUZ : MORHIPO

AYAKKABILAR : ZARA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder